Dan före dopparedan!

Jag vet, lite dålig uppdatering men har bara inte pallat x)

Men nu måste jag skärpa mig! hehe, Ja håller på att städa mitt rum nu eller ja hänger in alla mina kläder i garderoben för allt låg utspritt typ i hela mitt rum! hahah ser ut som om någon verkligen har släppt en bomb i mitt rum. Men nu måste jag städa eftersom min morfar, Gunilla & Sara kommer idag :D

Nu har vi fixat julstämningen helt här hemma :)

Och pappa, Thomas fyller år idag :) Grattis till han!

Ser ut som om det kommer bli en riktigt lugn jul och jag kommer nog inte få spela storvretacupen heller "/ Så ingen innebandy på ett tag heller. surt!

Här kommer lite julbilder från hemmet ;)










Nämen Ojdå(a) , en bild på mig från avslutningen i måndags ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va smal du har blivit kvinna! :o <3

2009-12-23 @ 14:47:30
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0