9 December

Hejhej, ska snart gå och lägga mig, så gör ett snabbt inlägg.
Idag har jag haft sovmorgon eller jag valde att gå upp vid 8.00 för att jag skulle plugga och göra färdigt pepperkakshuset eftersom mamma skutit upp det hela tiden -.- Så gick upp och gjorde mig i ordning och vi gjorde klart huset ^^ tjohoo! det vart snyggt! Sen pluggade jag på bussen till skolan :) ja jag har inte gjort så mkt mera idag typ gått i skolan och tagit det lungt och pluggade även lite på bussen hem också :)
Det var min dag!

Pepparkakshus a la Rosbacke ^^ Mamma och jag vart duktiga ;)






Tjingpling!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Nu ser jag att erat pepparkaks hus äntligen blivit klart! :D snyggt, får man smaka sen?(a)

2009-12-10 @ 10:22:32
URL: http://elsaiss.blogg.se/
Postat av: tess

awsome (h)

2009-12-10 @ 10:32:17
Postat av: natta

så göölligt pepparkakshus ! :)

2009-12-11 @ 13:47:08
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0