7 December!

FÖRLÅT, för att jag inte har bloggat i helgen men har inte hunnit. På lördagen var jag på stan HELA dagen åkte hem den 18.00 bussen och på söndagen så hade jag match och baka pepparkakshus och pepparkakor :) så har inte haft tid "/

Pepparkakshuset är inte klart än men det är på gång :) ska nog sätta ihop det idag ^^
*Idag ska jag nog även renskriva läxan från arbetsmiljö och säkerhet, usch! men måste göras!

Idag planerade vi inför modell uppgiften som är på tisdag nästa vecka ^^ :D taggad! hihi ska bli riktigt kul och är glad att Emilia är min modell :D! ehm ja jag har skrivit min önseklista också ;)

Nej nu ska jag kolla hur mkt mengar jag har kvar på kontot xD Hare bra!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag hatar rosaröd otroligt mycket !

2009-12-07 @ 17:57:07
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0