28 December

Hejsanhoppsan!,

Jag kan ju börja med att berätta att jag var inte hemma på hela dagen igår därför blogga jag inte. Jag var hos farmor och farfar, dom bor i borlänge :p så fick gå upp typ halv åtta, det var JOBBIGT! Underhöll mig själv hela den dagen genom att kolla facebook på mobilen ca 2 gånger. Det är ganska dyrt att göra det på min mobil så det vart korta koll. Och jag messade en hel del så idag fick man ett mess av halbebop att man hade mindre än 25 kr kvar xD ajdåå! haha. Men det var väl ändå värt att åka till farmor och farfar för jag fick 500 kr till av farmor :D (A) för jag är en sån ängel ;) hihi

Här är lite bilder från igår:





- HAHAHAH jag tyckte det såg ut som en älg på fönstret xD hahaha dålig humor jag har... höhö

Det var gårdagen!

Idag, 28 Dec ska mamma, pappa och jag åka till upplandsväsby typ och shoppa. Mammas idé så jag följer väl med. Så ska göra mig iordning nu.

Jusste min brorsa ska ha kompisar här -.- så kommer inte sova på typ 3 dagar !!-.- fast en av dom är våran kusin :p  Men om dom stör mig så kommer jag lacka sönder för jag har typ inte fått sovit ut någonting sen vi har fått lov. Jo idag fick jag ju faktiskt sova ut, till 10.20 typ :D:D :O

Jag avslutar med en bild på Norpan som sitter så fint i fönstret :)



Tjingiling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0