2 December

Idag så hade jag sovmorgon, skönt som fan! som jag har sagt förut men säger det igen, älska onsdagar!<3 sovmorgon till 12.20 (A) hihi, så tog 11.40 bussen till stan och Bea satt på bussen också så vi gjorde sällis :) nicenice, ehm inte gjort så mkt idag faktiskt. Hade Engelska och Samhällskunskap sen slutade ju jag :D tjoho!

Tog 14.30 bussen hem, den var sen! usch för sena bussar! Så kom hem vid tre och jag typ kollade lite på TV och hjälpt mamma lite med maten hehe och nu sitter jag här och försöker fixa mitt arbete om make up märken, jag har märket Kanebo Sensai, gillar faktiskt det märket men ville ha YSL eller Lancôme men aja.... skit svårt att hitta fakta om det.


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0