10 December

Är i skolan jusst nu och har håltimme -.- suck... så jag ska ha engelska snart och sen svenska och sen slutar jag ÄNTLIGEN! funderar på att sola solarium idag ^^ för jag gjorde inte det igår. men får se om jag har tid!

Jag har träning idag vid 18.45 min pappa ska sitta och kolla på :) han har typ "ansvar" eller nått i den stilen ifall det händer nått för att ingen av våra tränare kan komma dit så vi (laget) ska träna själva, Matilda hade typ några övningar som Jonte hade givit henne :) Får se hur den träningen blir.

Ja jag har inte så mkt mera att säga vid tillfället, kanske bloggar senare man vet aldrig så håll utkik!! ;)

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: tess

sandyyyy! jag vill oxå sola (a) ;D och jag saknar diiiiiiiiig<3333333

2009-12-10 @ 20:31:02
Postat av: tess

hehe okej då kmr jag til dig då xP

2009-12-11 @ 09:11:10
URL: http://sugarcandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0