1 December!

Jag kan ju börja med att visa mina nageldekorationer som jag gjorde i måndags! :)
ledsen om bilderna blir suddiga mend det blir så när man tar bilder på naglar...





nöjd :D tror jag ska göra något liknande av den röda på Emilia ^^ ;D


Idag annars har jag inte gjort så mkt :p typ det ända att jag har jort en massa håruppsättningar men tog tyvärr inga bilder på dom "/

Ska inte träna idag för jag sabbade benen på idrotten igår (måndags) eller ja det ar inte mitt fel. Det var idrottslärarens fel! hon sa att jag inte behövde åka skridskor aa men sen så tvingade hon iväg mig och natta ut och gå och det var as långt och ta en bild på en jävla cp bro och visa henne. ASSÅ JAG LACKAR SÅ JÄVLA HÅRT PÅ ALLA IDROTTSLÄRARE!!! om man har läkarintyg på att man han problem med UNDERBENENE!!! så skickar man väl inte iväg den personen ut och gå!! speciellt när jag inte hade mina skor med stötdämpningen i!!

Så därför sitter jag här nu och är sur och trött och har ont! INTE KUL!!

Det var allt från mig!
Tjingpling


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, jag hoppas det funkar bättre denna gång :) <3 Sorry att jag inte har ringt, men har inte haft tid :P <3 Snygga naglar förresten :D <3

2009-12-01 @ 19:43:12
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Elsa

ajdå skäll på henne nästa gång! säg ifrån och berätta vad som hänt sist när du skulle ut och gå! Jag blir också lite sur på dom när du berättar.

2009-12-02 @ 09:55:13
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0