hemma nu igen :)

Hej alla! :)
Ledsen att man inte kunnat skrivit på ett tag men har inte hunnit eftersom vi kom hem i söndags vid 21.00, vi kom nämligen till B-finalen men tyvärr så förlora vi den men tvåa är inte dumt det heller :) Jag gjorde två mål på Semifinalen dessutom :D så jävla rolig match!! ;) hoppas att alla hafft en bra helg för det har jag!, tack för en trevlig cup tjejer! ;)
puss o kram

P.S. Bjussar på några bilder ;) .D.S




Bussen som vi åkte i :)

Det här fick vi :p + en pokal som jag inte vet vem som har x)

Sofie&Jag&Sofia , jag bjussar väll på den... ;p (ful som man är,osminkad och allt)

Efter en lång bussresa hem, alla är trötta och glada att komma tillbaka till sivilisationen ;D


Kommentarer
Postat av: Zäta

Hihi va var det jag sa? "valp-ögon" har du ju ;D<3

2009-04-27 @ 23:39:41
Postat av: Sandra

haha, jo du sa valp-ögon xD men det har jag inte :p<3

2009-04-28 @ 09:52:14
Postat av: Tezzie

Du ser faktiskt inte osminkad ut ;) söto<33

2009-04-29 @ 22:24:56
Postat av: sandra

JOODÅ!!

2009-05-03 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0