dryg dag!

Det började på morgonen, då vi hade nationella... Det funka rätt så bra, jag har ingen aning hur bra det gick men what ever!:p, sen efter vi hafft en rast så åkte Malin&Sofi hem :( så jag blev lite ensam, men jag henka på Kajsa, Emilia, Zelal & Louise:) Sen efter rasten så hade vi matte och lunch, efter lunchen palla jag inte, och då tänkte jag eftersom vi hafft nationella och jag fick inte min vanliga sovmorgon som jag brukar få på torsdagar så åkte jag hem med 12.00 bussen, ja ni hörde rätt allesamans, SANDRA SKOLKA FÖR FÖRSTA GÅNGEN! x) heheh, men nu när jag varit hemma läst på lite So snackat med Emelie i telefonen och slappat så känner jag mig lite bättre, ska börja packa till imorgon snart också :) eftersom jag ska på cup i Mora ;D<3 faan va kul! men ni allesamans får ha det bra!

kram på er alla!  



Kommentarer
Postat av: TissTiss

:o inte skolka lilla sandra ;D, ska igentligen inte säga nått :P aja, du får ta o kolla in min blogg oxå ^^

2009-04-23 @ 17:41:23
Postat av: sandra

Jupp, jag har kollat in din blogg :)

2009-04-23 @ 17:55:59
Postat av: Emelie

Ha det så kul i Mora :D <3

2009-04-23 @ 20:13:26
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: sandra

Thank you<3

2009-04-23 @ 20:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0