NÄMEN TJENA BLOGGEN!

har inte hunnit med bloggen för fem öre och sitter knappt vid datan om jag inte måste. Kanske ni har märkt? ;) Har tagit studenten nu också för den som inte visste det! :))
 
Tänkte kanske börja lite bloggen igen? Vad sägs om det? mjaaa vi får se, ska prova och se hur det funkar!

Christoffer och jag var kattvakt i hela förra veckan till några vänner till min familj! sååå söta kattungar (a)
Foto: Snart ska man vara kattvakt om någon dag då! :) hihi
Foto: Kattvakt åt världens sötaste kattungar (a)
Vi hade sjukt mysigt jag och Crille♥ Vi firade även våran tre månaders dag förra helgen med en mys middag!

Annars har jag inte gjort så mkt mera än att jag har kolla på TV idag och bara tagit det allmänt lugnt. Sov nämligen hos Crille i helgen till idag så var hemma hos han hela dagen idag med hans styvmamma, hehe treevligt värre vare ialafall! Nu håller jag på och finputsar lite med mitt CV och personliga brevet så ska jag be pappa kolla igenom det. Har nämligen hittat ett jobb som jag blev väldigt intresserad av, wish me good luck guys!

Nej men nu ska jag ta en fika med familjen, hare bra kramis


Kommentarer
Postat av: emilia

så himla söt katt!

2012-06-26 @ 23:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0