Otursdag?

Fredag den 13de idag. Inte direckt min turdag. Fick feberfrossa igårkväll, sen har jag inte sovit mkt inatt och sen vid två så började jag svettas som en tok istället för att frysa. Men sen när jag hade legat ett tag i sängen blev jag lite piggare så gick upp och försökte få i mig lite mediciner och äta lite frukost.

Men nu har jag blivit piggare! :) Tänkte ta en dusch så jag känner mig lite fräschare och hoppas på att mamma låter mig åka in till stan för att träffa Christoffer, skulle sova hos han idag så hoppas jag kan göra det :O Kan inte fatta att vi har vart tillsammans i en månad imorrn! shitt tiden bara springer förbi. hihi är så lycklig att jag har han! ♥

Hoppas alla får en trevlig helg! puuuuuusss


hahaha kuul grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0