Känna luften i mina lungor

Nämen tjenare!

Kan inte fatta att höstlovet redan snart är slut. Tiden bara rinner förbi när man behöver den som mest.

har hunnit med lite grejjs nu på höstlovet iallafall :) Har träffat Emilia och jobbat en hel del! Tog även vaccin för den årliga influensan och lunginflammation, så nu hoppas jag att ja inte blir så jäkla sjuk till vintern (Y)

Var även och Shoppade igår med Emilia, gjorde en massa fynd ^^ Om jag hade haft en kamera hade ni fått sett men tyvärr så vet jag itne vart den är och min mobil är på lagning.


Tänkte även försöka klura lite på ny bloggdesign eftersom den här känns lite för sommrig, får se om jag får någon tid till det.

Ikväll blir det utgång med Emilia och Daniel med company :)

ha det bra, kraaam!

haha, såhär såg jag ut på halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0