sex your body

Nämeeen tjeena bloggen! Ledsen för dåliga uppdateringar men ska försöka skärpa mig nu! ;)

Lite uppdatering sen sist:

Lördag: var till Salong S och färgade håret och klippte till det lite och jag fixade Saras naglar!
Söndag: Sov nämligen över hos Sara, så mamma hämtade upp mig och vi åkte till gränby och kollade lite. Jag köpte en ring! Eller okey jag fick den av mamma och pappa i 18års present ^^
Emelie kom även hem till mig och vi hängde lite och kolal lite på gamla bilder och sånt skojj xD Sen kom Robin och hämta henne, usch hon ska lämna mig i en fucking vecka :O

Idag: så har jag vart med mamma till sjukhuset och sen var vi till IKEA och jag böt min stol som jag har när jag gör nagelförlänging. Sen så åt vi lunch och drog och fixa lite småsaker och jag böt min ring som jag köpte för det var ett hål e den, svårt att förklara men när man köper en ring för typ 500kr så vill man iallafall ha en hel. Men nu har jag en "hel" ring ^^

Känns som om jag har massa kunder den här veckan, vill bara att den ska gå fort så man kan troligen gå på krogen med Emilia i helgen ;)


wihhooo! ingen mera äcklig utväxt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0