bättringsvägar?

Hejhej!

Nu ska jag förklara vf jag inte vart så aktiv med att blogga den senaste veckan.

Och det är för att jag har vart riktigt sjuk, feberfrossa och skit. Är fortfarande dålig men det har blivit lite bättre nu som tur är. Har inte haft någon ork till att göra nått så har bara legat i soffan. Men börjar bli jäkligt trött på att ligga still i soffan nu efter ca 7 dagar sådär -.-

Så ska ta en dusch nu och sen kanske ut och ta en promenad, man behöver ju lite friskluft :)

Kanske borde ta den där (JÄVLA) hostmedicinen som mamma tjatar om också, usch hatar den! Eller snarare alla jävla flytande mediciner! BLÄÄ (vet inte hur många mediciner jag har testat nu :S)

Försöker komma igång med att blogga genom min mobil men kan inte riktigt fattar hur man gör :S asså jag har försökt nu x antal gånger! haha, jag och touch skärm är väl ingen bra kombinationen när jag blir frustrerad xD

Hare bra!

Tjingiiliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0