Besök hos doktorn

Japp, igår (torsdags) så hade jag tid hos doktorn, han hitta inga fler sjukdomar, villket är ju bra!
Men kolla lite blodvärden och vi skulle kolla om jag hade körtelfeber, så fick ta blodprov.

Första sticket gick bra (i fingertoppen) när dom tog blodprovet i armväcket gick det ganska bra det med (min första gång :O ) MEN efteråt började jag känna mig snurrig och sjuksyster såg att jag började bli lite snurrig så fick vatten och jag trodde det skulle ge sig men det gjorde det inte så jag började bli svettig och det snurrade i mitt huvud. Sen säger sjuksyster vi går och lägger dig i en säng så hon tar tag i mig och jag försöker gå, sen kommer jag ihåg att jag gick i en mörk korridor och sen liger jag pladask nere på glvet (jag svimmade), kommer inte ihåg så mkt från det förutom att jag hörde min läkares röst också. sen höll sjuksyster upp mina ben så jag skulle få blod i huvudet igen och då började jag komma tillbaka sagta och la mig i sängen. Tydligen hade jag ramlat ihop i väntrummet... Kul!

SÅ hela dagen igår var jag chaockad är väl det lite fortfarande, men idag har jag bara ont i armen och trött.

Nej men måste gå ner och ta hostmedicinen nu,

Tjingiliing


Kommentarer
Postat av: e

ofta du aldrig tagit blodprov förr ;D

klen som svimma ;) jag tog 7 rör i veckan förr, whoop whoop... Man vänjer sig.. När man fått dropp, blod, tagit blodprov i 2½ år äre kanske inte så påfrestande för kroppen längre..

(hoppas du fattar att ja skojar om klenis, haha <3333) krya !

2011-02-11 @ 11:45:48
URL: http://melissaelin.devote.se
Postat av: Tess

usch, jobbigt fan, svimma själv när ja va liten, minns inte ett skit innan lr efter, mamma har fått berättat flera ggr va som hände men minns inge, så vet hur de känns :/ o angående blodprov, så klarar ja faktiskt av me men klarar inte av att titta på de :P KRYA på dig :)<3333

2011-02-11 @ 12:26:46
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0