dumma jä*½#/##&"!½la elevkort....

ja, jag har upptäckt att jag inte har mitt elevkort och det betyder att jag tappat även min skåpnyckel -.- men har ju reserv till det men vafan elevkortet är helt jävla borta!!

Kanske är kvar i skolan? har ingen aning... Kanske måste åka in imorrn och kolla, men måste plugga ju, faaaan!

Någon som vet nått?

Att allt ska vara så jävla komplicerat.


Träffade iallafall Emilia och även Emelie Blixt en stund på stan och gjorde några ärenden, bland annat köpte jag strumpbyxor och lösögonfransar ;) tihih
Laddar upp till på fredag ^ ^


Det gick bra att träna också :)

Får fundera på hur jag ska göra imorrn,


Tjingiliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0