Lördag 22 Maj

Herreguud villken dag! eller ska man säga dagar...

Dom senaste dagarna har jag inte bloggat för jag inte känt för det helt enkelt. Det är personligt vill inte skriva om det här.

Idag så har jag vart på konfirmation i vittinge kyrka! Och sen åkte vi hem till Elias (min kusin) som konfimerade sig och åt middag och fikade och var allmänt sociala xD Det var ganska kul faktiskt :O

Det första man får höra när man kommer in till huset så skriker alla ut typ åhh vad du har blivit stor, känns som du låg i vagnen och skulle bli döpt som igår xD Ja ba ehh ahaa... Och sen säger alla åhh du har blivit så smal :O herregud för mkt komplimanger på en och samma dag! Undrar vad som kommer gå åt heltvete under kvällen! xp

eller jag tror jag vet...

Nej nu tänke jag inte blogga mera för idag!

Hoppas alla har en trevlig fortsättning på dagen/kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0