There’s something ’bout love that breaks your heart

Heejsan Svejsan :]

Usch villket väder det är här, det ösregnar verkligen!

Nu på morgonen har jag städat klart på mitt rum. Har bara lite småsaker som att puttsa speglar och fönster och byta gardiner i rummet kvar :) sånt smått bara.

Ja jag hade tänkt ta en dusch nu men det är nått fel på vattnet :O Så pappa håller på att försöka fixa det, men det känns som om det här saktar ner min dag vääldigt mkt för jag måste ju göra mig i ordning för mamma (pappa?) och jag ska åka och handla lite grejjs till imorrn och jag hade tänkt kolla lite efter något nytt att ha på mig.

Hoppas pappa är klar snart ialafall !

Hörs mera sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0