Snälla säg det igen, åh säg det igen

Hejsan Svejsan!

Ursäkta för att jag har vart dålig på att uppdatera på bloggen idag men har inte känt för det helt enkelt :)

Idag har jag bakat kakor till på torsdag.
Det var meningen att jag skulle in till stan och träffa Natta och Sanna men det blev inte av för att det är så jäävla varmt och jag pallade inte åka någon stans, (sorry för det tjejer)! Så jag har legat och solat och tagit det lungt, har ärligt känt lite av sprutan även idag :o

Fick även min present av Farmor och Farfar idag!
Tack för den!
 

sitter och lyssnar på musik vid tillfället och messar :]
*you lost me*

Ska nog kanske fixa mammas ögonbryn snart om jag har ork och kanske borde fixa mina naglar och även mammas får se hur det blir med den saken!

jag ska nog gå ner snart, jag får fnatt i mitt rum för det är så jädrans varmt!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0