Presenterna jag fick!






Det här fick jag av min brorsa:
*Kylie Minogue- Aphrodite
*Tre olika ringar
*Tådelare
*Örhängen

Det här fick jag av mamma och pappa:
*Båda klänningarna/tunikorna
*Parfymen, DKNY- New York, delicious night
*1000kr
*Ansiktsmask

*Av Sara&Morfar&Gunilla fick jag 300kr på H&M

*Av Malin&Mats fick jag 200kr på Lindex

*Av Emelie fick jag en foundation från Mary Kay
haha och en chipspåse xD

*Av Farmor&Farfar fick jag 500kr

*En dikt av Richard ^^

TACK ALLA FÖR PRESENTERNA OCH ALLA GRATULATIONER, FÖR ATT NI GJORDE MIN DAG :D ♥

puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ey :o Du glömde ta kort på chipspåsen! xD <3

2010-07-17 @ 01:40:59
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0