morgontrött!

Jag är en väldigt morgontrött person och jag vet inte riktigt vad jag ska göra heller. Har precis hängt undan lite tvätt och sitter nu och lyssnar på Tommies spellista "Tottes otroliga 1337 mega über lista gånger 5" haha långt namn :)

Ska nog inte göra nått speciellt idag heller,

Men måste nämna Grattis till Christopher (Elsas kille), för han fyller 18 år idag!

hihi måste säga att det är lite komiskt för min morfar fyller nämligen år idag också ;D Men vi kan tyvärr inte åka till han för att mamma och pappa är väl inte riktigt säkra på att dom är helt friska än. Men vi får gratta han nån annan dag då :)

Händer inte så mkt mera,

ha en bra dag!

Tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0