18 Januari!

Hejsan svejsan!

Idag så har jag vart i skolan som vanligt, men en ovanlig sak hände idag faktiskt :O Vi skulle ha idrott och vi hade satt ocss på golvet och hade typ upprop och ja så säger hon såklart (precis när jag trodde min dag inte kunde blir så mkt sämmre) att teknink 2an skulle vara med oss xD jag fick genast panik haha! kände att det inte var kin dag för hade ont i benen sen matchen igår "/ gjorde det bästa av situationen ialafall, men tro det eller ej men jag gjorde bort mig totalt och rammla typ... ja fan hela min dag blev förstörd! Så nu har man ett nytt skrubbsår också ^^ KUL! neej inte direckt...

Hoppas ni har hafft en mkt bättre dag än mig!

Tjingiling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0