Söndag 21 Februari!

Halloj allesammans!


Den här helgen har bestått av slappning och  bara tagit det lungt, INGET PLUGGANDE!! tjohoo! hihi Men jag har faktiskt skottat en jäävla massa snö idag, vi har 69 cm snö på våran tomt :O:O HELT SJUKT! vafaan jag som hade börjat sett fram emot våren nu! baaajs på all snö.

har även tagit bort mitt nagellack och polerat dom, gett dom lite näring. Inte helt fel! ;)
Får se om jag hinner måla dom idag annars har jag nått att fixa imorrn!

Ser fram emot träningen idag också ;) Skoj skoj!, känner att jag börjar känna mig mera pepp och tränar mera och mera på gym och hemma! Förlorade min tränings lust där ett tag. Kanske inte är så konstigt.

Ska nog kolla med Elvira om hon är sugen på att dra till gymet imorrn nu när jag sitter och tänker efter!^^

Här är lite snö bilder som jag tog efter vi hade skottat klart, men vi skottade mera än det som syns på biulden så ni vet :p hehe


 

Efter vi skottat klart så vart man trött och ville bara slappa, det gjorde min katt ialafall ^^

Btw så har jag fått tillbaka mitt internet nu! ;D

Hoppas alla har haft en bra helg och ha en trevlig fortsättning på kvällen!
Ha en bra start på sportlovet också!

TJINGILIING!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0