Tisdag, 6 April

Shoo alla blogg-♥!

Idag har jag gått upp tidigt! :O haha klockan var ställd på 8.00 men försov mig till 8.40 inte så bra men jag han fixa mig och äta frukost så det var lungt!

Sen efter jag var klar så tog jag 9.40 bussen till stan och tränade med Elvira! Vi hade skoj som alltid ;D hihi
Sen när vi var klara med träningen kl 12.00 så satt vi kvar i omklädningsrummet för att planera allt i sista detaljen till fredag ;)

Sen när jag kom hem så åt jag lunch ute och sen fikade vi med grannen ute ! ♥
Jag blir på så himla bra humör när det är så UNDERBART väder :D
Fick även mitt smink som jag hade beställt!! ;D





Nu har jag precis fixat mina naglar och försöker sitta still (A) villket går ganska bra den här gången :O haha OMG! VÄRLDSREKORD! haha men för någon minut sen höll jag på att hoppa omkring medans pappa titta en pytteliten stund på Emil i Lönneberga på SF Kanalen xD hahaha villken crazyy familj vi är ! haha...

haha, avslutar det här inlägget med en bild på Emil ^^

TJINGILIING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0