Operation?

Ja jag har inte sagt nått om onsdags. Jag hade ett återbesök hos benortopeden. Så han fråga hur jag kände av i benen och så, jag sa att det inte var bra än men det är ju beetydligt mkt bättre nu än vad det var från början! Då sa han att jag får välja om det är för mkt besvär med benen för det ända som finns kvar att göra är att man kan öppna facken till vadmuskeln så dom får mera platts. Men han sa att det var inte 100% att man kunde ens bli bra efter den operationen heller "/

Så som det ser ut nu så tänker jag avvakta med operationen tills jag är helt säker på att jag behöver göra den. För jag kan ju inte påstå att jag är så sugen på att operera.

jahapp, ja då vet ni det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0