Kvällsbloggning

Vill bara skriva att det gick bra med sminkningen och naglarna! :) Blev faktisk nöjd! Tog några bilder men det kommer imorrn för jag orkar inte lägga in bilderna på datan nu x)

Hoppas du blev nöjd Elisa (om du läser detta) hehe

Och jusste BTW, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ELISA ;D

Efter dom hade åkt var jag helt slut så det blev inge åka till Emelie idag, vi får ta det någon annan dag(vi får snacka sen om det blir söndag, OK?)

Men imorrn så ska vi typ ta någon påskfika med Sara(moster) för hon åker till Turkiet på söndag så hon är borta i hela 2 VECKOOR!!! Jag kan väl få vara i din resväska?! (A) hihi, Kommer ialfall sakna dig medans du är borta!

Ja så jag har inga speciella påsk-planer. Vi brukar inte fira det på samma sätt som när vi var små, lite tråkigt men men... Skönt att slippa den äckliga maten ialafall xD

Hoppas att alla har haft en skön långfredag ialafall ! ;)


Kommentarer
Postat av: Sara den rara ;-)

Tjaba!



Härligt att de gick bra me sminkningen!tummen upp Haha... Min resväska??? Har tillräckligt me packning ;-) Kommer sakna dej me :-) Like U!



Kram

2010-04-02 @ 23:22:54
Postat av: Sandra

Tjoo!



Ja det var faktiskt kul! haha ja jag kan ligga nerkrupen i din resväska (A) haha nejdå ;)



haha like you to ^^ kram

2010-04-03 @ 00:21:08
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0