Bilder från Jul!

Julafton!




Min mysiga Norpan som låg i min säng :)

vi var hundvakt, så vi tod en promenad medd hundrna :)





Sen vart det lite Kalle Anka &.........


......och lite gott ;)



Julklapparna som jag fick senare på kvällen :)
*presentkort på en ansiktsbehandling ^^)
*armband
*3par örhängen
*1 700 kr
*tunika
*Erik Grönvalls skiva
*en volume master
*O.P.I nagellack

Juldagen- tillbringade vi hos morfar


Sen när jag kom hem vart jag helt jävla döööd! x)


Det var alla bilderna som jag tog! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv:Haha rolig du e :P Haha klockrenaste bilden på Kalle Anka x) <3

2009-12-26 @ 23:14:11
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Tess

sötnos! ;D<3

2009-12-27 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0