27 Januari!

Hallojjsan!

Måste till en början skriva att jag troligtvis (som ni kanske har märkt) att jag inte kan/hinner blogga på tisdagar, om jag nu inte börjar gå upp tidagre för att göra det, men vet inte om det är värt att offra min sovmorgon! haha xD Får se hur det blir med den saken ialafall ^^

Så nu kommer lite uppdatering från igår:

Vi gjorde inget speciellt i skolan förutom att A gruppen hade sina föreldrar på hantverkstekniken och vi andra sminka varandra. var inte min bästa dag till sminkningen om jag får säga det själv. Kändes som om det blev lite misslyckat men aja. malin sminkade mig, vart SKIIIT SNYGGT!! ;D

Här kommer bilder! :

Sminkningen som Malin gjorde på mig då, men hon hade inte satt på mascara än ^^


Malin  :)

såhär såg det ur när jag var klar med Malin ;)





Idag :

Idag hände inte så mkt i skolan heller bara flumm  och mkt gråt :O hehe vi kollade på film på svenskan och engelskan! hehe A Walk To Remember, fyfan va sorlig den var ;'( snyfft! usch massa tankar började ploppa upp i huvudet! nej nu gäller det att tänka possetivt igen ;) hehe

Sen gick jag och Natta upp på stan för vi skulle köpa nya penslar ^^ val behövligt för mig ;) hehe min var helt konstig! hehe fucking dyrt det var :O eller ja det hade säkert vart dyrare om vi köpt på ett annat ställe :p
Fick stå och vänta på pappa en stund vi musikens hus för jag åkte med han men, ville inte ta bussen x) ville absolut inte fastan i trafiken ^^ haha



Den här lilla penseln som jag köpte kostade 36 kr på Upsala färg ^^

Det var min dag!

Tjingiling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fett fina sminkningar på er båda :D <3

2010-01-27 @ 19:40:54
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Elsa

Vad duktiga ni är!blev avis på dig sandra för att du fick en så fin sminkning :(

2010-01-28 @ 21:06:38
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0