tappat rösten.

Tjena tjena, är så sjukt sliten idag. Vaknade kl 4 imorse av att jag kunde inte andas ordentligt så gick ner i köket och drack lite vatten och tog lite bricanyl på det. Fin fint! Haha nej men efter jag hade suttit i sängen och knarkat lite halstabletter så somnade jag äntligen om (Y) tror klockan var runt fem då. Så jag är rätt trött nu kan man ju lätt säga. Men kan inte prata idag :o får typ inte fram nått ord :( vill bli frisk nu! Önskar att det vore tisdag så kan få laga mitt hål i tanden för har jävligt ont. Japp nu blev det här värsta klagoinlägget. Det får ni leva med! Ska gå ut en sväng och ta lite luft. Ha en trevlig dag, puusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0