Bloggpause

Behövde en bloggpause. Har inte hunnit med bloggen för fem öre för jag har gjort tusen andra saker! Men nu kanske jag kan börja lite smått igen :))

Idag var det praktik som gällde (Cubus) så var där från kl 9.00-16.00 och sen har jag suttit och pluggat sen dess... Asså jag är fortfarande inte ens klar?!? och jag satt såhär igår med. INTE OKEY!

Men men, Christoffer sov hos mig igår till idag så vi gjorde sällskap till stationen, usch hatar hejdå. Men vi träffas imorrn så ♥ Vi ska till några av hans kompisar och sitta å prata skit och vara allmänt sociala haha xD nej men blir nog kul!

Sen på lördag ska nog Emelie och Robin komma över till mig och Crille, blir nog skojj det med! :)) Bra början på påsklovet eller vad? ;)

nej men nu måste jag plugga vidare... [kill me.] Hööörs, pussss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0