@ crilles place

Tjena Tjena! har inte hunnit blogga under helgen, har gjort sååå mkt andra saker!


Mötet hos arbetsförmedlingen gick bra, sen var jag på stan med Emelie och Tessan. Träffade Crille sen och vi åkte hem till mig å bara tog det lugnt! :) igår (lördags) var vi ut med Emelie och Tessan. Var trevligt men råkade bli liite spårat på slutet. Hehe as usual ^^

Idag så skulle jag igentligen på träning men orkade inte (rätt sliten från igår) och sen såg jag att bara 3st tackat ja till träningen så blev nog ingen ändå :p Sover hos Christoffer idag igen :D imorrn så få vi gå upp tidigt. Jag åker med mamma hem :)

Nej men nu ska vi bädda sängen och mysa lite! Hoppas alla haft en trevlig helg, puuuuss & kraaam


Christoffer och jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0