Torsdag

Sitter vid datan och försöker skriva klart lite uppgifter, usch har 1 uppg. i försäljning och service, 2 st i företaget och sen borde jag läsa igenom svenska nationellabladet och skriva i loggboken. haha alltså jag är heeelt slut redan. Sen har jag en nagelkund kl 13.00 idag som jag flytta fram istället för att ha henne imorrn. Är nämligen ledig idag för det är utvecklingssamtalsdag men hade mitt utv.samtal i tisdags :))

Fick även ett sms från posten att några av mina klänningar jag har beställt har kommit :D wiiiee! Hoppas bara någon är snygg och sitter bra.

Nej men nu ska jag fortsätta plugga och äta lite lunch sen innan kunden kommer! Hare braaa, puuuusss


bild från när jag satt och fila till Tessans naglar när vi kom hem till mig efter skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0