Husch husch

Tisdag idag, sov lite längre idag. Skönt att vila ut lite :)

Var upptagen hela gårdagen!

Först hade jag kund vid 11.00 och blev klar vid 13.00 (gjorde lite dekorationer efteråt) sen fixade jag mig och åt lite lunch och drog in till stan för att träffa Emilia! Vi drog till Gränby för att shoppa och så åt vi middag. Efter vi hade shoppat klart så drog vi hem till henne för att chilla och kolla på film och drack chailatte ^^
Mysig dag/kväll helt enkelt!♥

Nu hade jag tänkt baka lite cupcakes för har inte så mkt bättre för mig och internet dör heeela tiden för det oskar x)  (skrivit om det här ca 4 gånger, hehehehe...)


ha en bra dag allesammans! :]

hahahah sööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0