bling bling!

Det har inte blivit så mkt uppdatering dom senaste dagarna för att jag mått dåligt och pluggat.
Har nämligen prov imorrn så.

Var inte på APU:n igår för jag mådde illa och idag känner jag mig fortfarande sliten.
Men imorrn måste jag åka in och göra provet och sen efter det ska jag klippa mig :)
Eller jag ska väl bara ta bort dom slitna topparna !

Btw så gick utv-samtalet bra i tisdags också :) Fick reda på att jag fått MVG i en kurs jag inte visste fanns xD haha (Y)

Sen åt mamma & jag lunch på stan och jag följde med henne på synundersökning och så shoppade jag även lite !

Men nu så ska jag ta och plugga lite och ska maila över ett arbete till en lärare :]

hihi, såg min första tussilago för i år igår här hemma :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0