Mess with me, I mess with you

Såg nyss på The hills och The City ^^ Jag spelade in det igår så jag kan sitta och titta på det i lugn och ro :)

Snacka om att b-rudarna vet hur man får mig på bra humör och det var klokt val av mig att ta mig samman och dra till skolan ! Så jävla värt!

Vi fick lära oss hur man gör facelift massage :D Och sen hade vi manikyr!

Så nu är man fräcsh och känns verkligen som om man har fått ett lyft i ansiktet! :O rekomenderar starkt att komma och vara våran kund på Fyrisskolan och det kostar bara 50 kr !! för en timmes behandling i facelift ^^

Vi har vårat första kundpass på måndag :)


Och toppen på det sitter man nu med ansiktsmask! haha
Men ska snart ta bort den,

Nej det har väl inte hänt så mkt mera idag,

Hörs mera sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0