Måndag, 1 februari

Hej å håå!

Jahapp, då var det måndagen avklarad då :p Gick nog ganska bra på hantverksteknikprovet, svarade på alla frågor ;D men man ska inte säga för mkt :p hehe Ehm ja, sen så kollade vi upp lite historien bakom läppstiftet ;p det var dock inte så kul xD Sen så skulle vi dra ner och äta lunch men var så jäkla lång kö så Natta&Jag drog ner till bibblan och satt vi datan en stund och kollade typ på facebook ^^

Efter lunchen så skulle vi ha idrott -.- Gisssa vad vi hade, jo simmning!!! DUBBEL USCH! Så vi begav oss till fyrishov. Jag är glad att jag kom till VG ialafall, skulle kanske kunnat simma till MVG men har så jäkla ont i nacken. Inte kul!

Efter simmningen så var Natta&Elvira&Jag heeelt döda xD och vi alla hade sjukt ont i huvudet. Det var någon i klassen som sa, vad har hänt med dig Sandra, druckit eller xD? haha neej var bar as sjukt trött och det känndes som om mitt huvud skulle sprängas.

Sen sista lektionen så lyssnade man knappt på vad Erik(läraren) sa (A) så duktig var man då.. hehe

Någon som har ritat på väggen utanför klassrummet i baracken, grejen är att ingen har tagit bort den xD haha

När vi ÄNTLIGEN slutat så drog Natta&Jag på stan och letade kläder fasst vi var vimmsiga xD haha så det blev inte så lyckat jag hitta inte ett skit.. ÅÅHH! irreterande!, Sen drog vi vidare till Vaksala torg där det var marknad och där köpte vi marknadsgodis (A)

det var min dag i sammanfattning ;)

Nu ska jag nog tare lungt, vet ien om jag ska vara inne på msn hela kvällen eller vad fan jag ska göra x) Har ju typ lovat en att jag skulle logga in vi tio ^^ men får se hur det blir med den saken! ;)


Bild på min nya frisyren ;) Ovant fortfarande men gillar det!, bara såå ovant kort! :O
(mitt hår hade gått av lite.) "/

Det var allt från mig så länge ;D

Hare så bra så länge !

Tjingiiliing!


Kommentarer
Postat av: Tess

cutiepie :D vill oxå simma :o

2010-02-01 @ 19:42:45
URL: http://sugarcandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0