Fredag, 5 Februari!

Shoo alla blogg läsare :)

Idag har jag haft praktik som vanligt på fredagar ^^ Jobbade från 11.00-17.06 eller nått sånt :p
Fick hjälpa Karin med att damma typ hela dagen men det var faktiskt ganska kul, det blir ju roligare att städa om man är två! Har även gått runt till butiker i Gränby och delat ut prover för imorgon har dom nyöppning :D Dom har gjort om i butiken, skit snyggt :O ALLA GÅ/ÅK TILL GRÄNBY OCH TITTA!! Är även erbjudanden så passa på ;)
Har gjort en massa andra saker men orkar inte skriva allt x) haha

Fick även en massa saker idag! :O :D (SUPERGLAD) (A)

Jag fick!:
Body lotion med glitter i-den stora röda flaskan
Body lotion-Mandarin
Body lotion-Jorgubb
Ögonskugga- tre olika färger :)
+ Lunch
^^




Idag innan jag skulle åka till APU:n så ropa mamma på mig, norpan har gjort ett hus xD haha jag går och tittar:


HAHA hon satt i en banan karton xD

Tjingiliing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0