6 Februari!

Hej å Hallå!

Nu håller jag på att fixa mig så gör ett snabbt inlägg om vad jag ska göra idag!

Efter att jag fixat mig så ska jag åka med mamma och pappa in till stan. Dom ska till IKEA men jag ska upp på stan och införskaffa lite nya kläder ;D Så jag ska träffa Elvira där ;) Kommer nog bli kul!

För det var ju meningen att hon och jag kanske skulle provträna idag men det går inte för jag har fortfarande ont i svanskotan/ryggen "/ USCH! Men det har blivit lite bättre.

Ja ni får höra mera om min dag sen när ajg kommer hem, då kanske jag uppdaterar lite om dagens outfit och lägger upp bilder på det jag har köpt, om jag nu hittar nått skoj!

Får se hur det blir till kvällen!

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0