4 Februari!

Hallojsan!

Idag har jag vart i skolan som vanligt. Nathalie drog sitt skämt som hon gjorde igår "jag vill ha en autograf häär!" haha såå jäkla kul, haha en av killarna vinka till henne typ när vi stod vi skåpen också x) haha. Såg inte det tyvärr "/

Nu har jag vart på ansiktsbehandligen ialafall! Var faktiskt riktigt skönt! Eller mja skönt och skönt xD hahaha det hon gjorde först stack lite faktiskt hehe. fick reda på att min hy är irreterad och tydligen torr :O (inte fet asså!) jag som trodde jag hade fet hy :O aja då har jag lärt mig något nytt idag xD Så nu är min hy len! hihi Den ska typ vara bra om några dagar ;) Ser fram emot det.

Jusst nu gör jag inte så mkt, sitter och chattar med Emelie om hur vi ska göra imorrn :p Tydligen någon fest hemma hos en tjej men vet ej om jag ska med, får se vad vi kommer fram till :)

Sen på lördag ska jag nog troligtvis provträna på friskis^^

Får se ialafall hur det blir med imorrn! Jag ska ialafall på APU, ska jobba från 11.00 till ? hehe längst till 17.00 :) får se när jag slutar vet faktiskt inte än, för jag ska typ gå runt på Gränby och dela ut grejer x)

Allt från mig så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0