24 Februari!

Hejsan hoppsan allesammans! :)

Idag så vaknade jag lite sent vid 11 :p usch ibland tycker jag verkligen inte om att sova sådär länge för jag kommer fan aldrig att kunna somna nu till kvällen "/ aja...

Har inte gjort nått spec under dan. Sen tog jag 15.40 bussen in till stan för jag skulle träffa Elvira så gick vi och tränade på Friskis&Svettis ;D kul som vanligt! hahah Träffade även Kajsa och Carro där ;D kul! Sen så när jag sa hejdå till Elvira märkte jag att Kajsa och Carro kom bakom mig så gjorde sällis med dom :)
Fick även skjuts hem från vänge av Kajsa och hennes mamma :) (Tack för skjutsen!) 

Ja så jag träna från 16.30-18.00 xD sen så tog jag 18.30 bussen hem och nu har jag ätit middag och tagit det lungt bara :) Försöker planera med Elvira och Natta hur vi ska göra imorrn! Vi kanske ska vara hos mig (för en gång skull när jag får) haha..

nej nu pallar jag inte blogga mera xD

Ha en bra fortsättning på den här kvällen! :)

TJINGILIING!

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha lugna puckar =)

2010-02-24 @ 21:33:12
URL: http://kajsablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0