2 Februari!

Nämen hejsan alla blogg läsare ;)


Som ni vet ni som brukar läsa min blogg så brukar jag inte hinna blogga på tisdagar för jag går till 17.00 och ibland senare så jag missar 17.00 bussen så jag får ta den som går 17.30 så jag får stressa till träningen som börjar 18.15. Men idag så var det match och jag blev inte kallad till den så kunde ta det lungt och slippa stressa!! Första måndagen och tisdagen på flera veckor jag inte haft ont i magen av att stressa ;D sköönt eller vaad!!!??


Idag har vi fått lära oss lite närmare hur man fixar snygga läppar! Så idag gjorde vi snygga röda läppar ;) kul faktiskt men sjukt mkt svårare än vad man tror det är :O Natta var duktig som vanligt och jag försökte mitt bästa gick väl ganska bra ändå ^^

Här får ni se hur det blev som Nathalie gjorde på mig ;)


har även gjort mitt val till dom extrakurserna man ska läsa i 2an :p UCSH! men funderar på att göra om men har ingen aning...

MINA VAL:

1.Småföretag A 50p
2.
Psykologi A 50p
3.
Psykologi B 50p


ANDRA HANS VAL:

1. Webbdesign 100p
2.
Rättskunskap 50p

Det var lite om min dag ;)

Tjingiiliing!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag kan ju hjälpa dig med psykologin ;) Har ju läst klart Psykologi A :P

2010-02-02 @ 21:27:56
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Anonym

mongoläppar (haha kommer garva hela natten)

2010-02-02 @ 22:15:39
Postat av: Tess

Sv: ja undrar vem dt e xD

2010-02-03 @ 15:47:45
URL: http://sugarcandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0