the same story over and over again...

Hej Hallå,

Igår hann jag inte blogga för jag var borta inprincip HELA dagen. Först var jag och träna med Agnes&Emilia sen gick vi upp på stan dom käkade lite och sen åkte jag hem med pappa och åt middag och fixade mig sen drog jag till Emilia för vi (Limpan,Agnes,jag&Emilia) skulle kolla på film och bara ha det allmänt mysigt.

Eftersom det hade hänt så mkt den dagen tyckte vi att vi behövde det!..


Idag har jag vart hemma och tagit det lungt, solat lite.

Jusst nu vet jag inte riktigt hur morgondagen blir, meningen att jag ska typ shoppa med Limpan&Agnes men dom svarar inte på mitt mess x) så får kolla fejjan sen eller ringa dom :p

Ja jag har inte så mkt att berätta,

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0