I was begging you please don't go

Herreguud villken dag!

Vart strömavbrott sen mitt morgoninlägg till klockan 15.00 som tur var hann jag duscha och fixa mi iordning för jag skulle träffa Natta&Elvira för dom skulle överraska mig ^^

Dom skulle fira mig för dom har vart borta när jag fyllde år,

så det började med att jag mötte dom utanför SF och jag visste inte vad vi skulle göra x) haha, väldigt spännande faktiskt ^^

Men dom bjöd mig på bio och jag fick presenter :D hihi, gulliga ni är!♥
Vi såg filmen "Letters to Juliet", så jävla fin film!


 Den fick mig att inse en sak också. Tänker inte sitta här och vänta längre så du vet. Livet är för kort för att göra det. Hur mkt kan en männsika ta licksom.

Men nog om det !

har även snackat med Emilia i telefonen nyss, behövde snacka av mig och vi bestämde att vi och Agnes ska gyma imorrn :D skojj skojj!


Nej nu ska jag ladda upp lite bilder ;)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: natta

ul att du gillade de :) <3

2010-08-10 @ 12:17:01
URL: http://nathaliebergstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0