Natten kl 2:47 4 OKT

sho sho!

sitter här vid emelies data, ska snart sova tror jag, har varit på fest :) Vi har firat Emilia på hennes 18-årsdag :), SÅ GRATTIS TILL HENNE!!! Kvällen har varit lyckad, VÄLDIGT mkt dans, hahah! Elsa skulle varit stolt xD höhöhö... Försökte få lite drag i festen, tror ag lyckade ganska bra, för emelie blev crazyy! haha nej nu ska i inte ta i :p Det var meningen att Tess skulle sova hos Emelie också men hon sover hos Lollo istället :p men vi ska gratta Tessan imorgon. eller snarare idag xD haha. BTW!! Tommie och Tess blev "kompisar" igen eller nått, dom pratade och kramade varandra! amazing :D träffade även Albin som man har hört talas om, han och hans kompisar verkade trevliga :) han inte snacka med dom så mkt men vi snackade lite med Rasmus innan vi gick, visade sig at han bodde i jumkil :O hahah världen är liten x)

ehh, nu har jag inte så mkt mera att säga :)

Puss&Kram på er alla!

P.s. Bilder kommer sen när jag kommer hem :) D.s.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kmr nog inte släppa taget om att Tommie snacka med henne asså.. :o xD <3

2009-10-04 @ 03:04:47
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha nej det kommer du tjata om i en månad eller så xD <3

2009-10-04 @ 13:15:08
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha släpp taget säger jag bara x) haha :P<333

2009-10-04 @ 21:34:37
Postat av: Sandra

haha x) vem säger du det till mig elelr emelie? kramis

2009-10-05 @ 11:20:42
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0