FÖRFAN

Hejsan allesamans!

Var bara tvungen att göra ett nytt inlägg. Måste få skriva av mig lite mera. Jag är så sjukt trött på idioter, på att bli sårad, att ens behöva tänka på det här.. Vill inte känna såhär mera! Hade förtränkt dig totalt, men nu kommit upp i mitt huvud igen. Får inte hända på samma sätt, jag har ett liv nu som är bra. Får inte hamna i samma
situation. ÅHH! trött på jäveln, LÄMNA VÅRA LIV!!! Jag kan inte skriva dok exakta orsakerna för dom årkar jag inte ens dra upp, känner mig bara arg nu helt enkelt. Men nu är det fokus som gäller! För jag har mått skit bra det här året. Och det ska fan inte ändras! Jag har ialfall vänner som stöttar mig<3. Vissa fattar inte att jag har släppt taget, men jag har det.

Det jag fokuserar på är skola, innebandyn och mina riktiga vänner!<3 Det är de som gör att jag mår bra.

Var bara det jag skulle skriva, nu känns det lite lättare :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

I'm always gonna be here for you hunny <33

2009-10-11 @ 18:46:37
URL: http://emelielinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

i know <33

2009-10-12 @ 18:42:57
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0