Söndag 15 November

Hejsan,

Sorry men har inte hafft tid/ork att blogga. Tagit vaccinet i onsdags så jag kunde inte träna eller gå i skolan i torsdags och mådde dåligt på fredagen också så jag var hemma och det blev ingen match för mig på lördagen för jag hade fortfarande ont i armen från vaccinet. På lördagen så var jag hemma hos Emelie vi grattade henne och så sov jag kvar där och idag åkte jag hem. usch för vädret och för mitt humör!

Inte varit på topp dom senaste dagarna om man säger så... det dyker upp gamla minnen hela tiden och skit. Men aja ska väll ta mig igenom det här.

Ehm ja har inte så mkt mera att säga, pallar inte lägga in bilderna från lördaggs än kanske gör det imorrn.

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0