SNÖÖ! 4 November

Hejsan svejsan!

Idag har det inte hänt nått spec förutom på matten när jag och Nathalie vi kom på lite mera ord man kunde skriva på mineräknarn ^^ skit duktiga vi är då :D tex. MAMMA och POLLY och en massa andra ord xD ävem en massa
smilies, haha. Ja har man det inte kul så får man göra det lite kul :D hahaha
Vi upptäkte även att det hade börjat små snöa ;D

Sen hade vi håltimme och vi typ åt lunch sen hade vi samhällskunskap det gick bra för mig på muntliga redovisningsgrejen som jag hade ;) nöjd! och sen läste jag igenom mina papper och så till debatten vi ska ha imorrn. Vi fick sluta tidigare från lektionen så vi gick till skåpen och slappade :) Sen hade vi engelska och det var helt okey för att vara engelska gick väll bra ! helt otroligt nog var det inte as tråkigt :O hehe

Sen när vi hade slutat och jag var påväg till bussen så började det snöa skit mkt så man typ inte såg nått :O men det varade bara någon min sen började det små snöa lite igen :)

Det har typ varit min dag! Inget speciellt :p

Puss&Kram!


En av Nathalies och mina påhitt x) hehe


här ser man att det har snöat lite ^^ :D


Kommentarer
Postat av: sandra

vad hade du för muntlig sak på samhällskundskapen !?

2009-11-04 @ 20:35:02
URL: http://sandrarengren.blogg.se/
Postat av: Sandra

nej men det var bara en sak asså jag hade missat när jag var sjuk så jag klarade inte den delen på provet så jag fick typ muntilg genomgång med han om adam smith och det gikc bra så :)

2009-11-04 @ 21:32:37
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0