Kvällsinlägg 24 November

Hejhej!

hinner inte skriva mkt men kan ju börja med att skriva att bilder kommer från veckan! men inte nu. Kanske imorgon. Har vart på modeshow och gjort mina första nageldekorationer och lite håruppsättningar :D kulkul! ni ska få se bilder sen som sagt. Ehm ja idag har jag vart i skolan och vart på träning men gick inte så bra på träningen för jag hade sån hosta så var tvungen att kliva av planen :O hoppas jag blir bättre till matchen :).

Får se om jag kanske ska göra nått med Anna på fredag, skulle vara kul!  får se hur det blir med det ;)

jusste adda min gammla granne på fejjan och det blev helt fail xD han känner inte igen mig!! hahaha! kanske inte så konstigt ändå x) haha men aja hinner inte skriva mera nu!

hare bra!

Tjingiling

Kommentarer
Postat av: Elsa

Modeshowen var skit bra! :D Jag hoppas att du kryar på dig<3

2009-11-25 @ 08:09:38
URL: http://elsaiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0