25 November

Hej bloggen!

Idag hade jag sovmårgon till 12.20 som vi har på onsdagar :) jävligt skönt vare! så vi hade engelska först sen hade vi sam, rätt roliga lektioner ialfall på sam :D haha flumm på hela lektionen och våran lärare är fan bra!  På engelskan fick jag reda på att jag fick G på läsförståelseprovet! skönt för jag trodde värkligen att jag skulle få IG. Så det var bara två lektioner, älska onsdagar<3

eller som Malin nu sa på sam till våran lärare när han sa att vi slapp läxa, love you hahah xD
ST1 goes crazy xD

Sen när vi slutade drog Nathalie och jag upp på stan, hon skulle prova en sak från max factor till hennes make up uppgift och jag skulle kolla efter någon info om kanebo, tror ni att man hittar någon då!? NEJ! faaan.

Istället hittar man en tröja på H&M som var snygg och då tänkte jag genast aa det kostar väll 249 eller nått och så kollade jag på prislappen ändå och då stod det 49:50 jag och Natta fick världens chock!! vi typ stod där och skrek!! hahahaha! jag trodde det var ett skämt, hahah så tog tröjan och testa den och den satt perfa så köpte den! Fatta en tröja för under 50 lappen! det ni ;) 

Det var lite om min crazy day :)

Tjingiling!


Kommentarer
Postat av: Tessan

När slutar du imorgon (fredag 27:e)? (=

2009-11-26 @ 10:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0