1 November

Tjohoo!

Sitter här och tråkar, lyssnar lite på Spotify och tittar på facebook, inte direckt någon som är social på msn x)

Skola imorrn, tyvärr! Sen när man slutat skolan så ska jag till sjukhuset, till den där ortopeden igen. DRYGT! för jag ska typ röntga mina ben och så ska jag få springa i trappen troligtvis... asså jag vill inte! HJÄLP...
Fan va pinsamt. Ja det här är inte lätta tider för mig jusst nu och allt annat som hänt. Så tex. i fredags när jag var på fest kände jag att jag inte palla mera så jag drog hem.

Jao måste kanske plugga lite SO och matte nudå... suck

Jag säger bara

What I´m going through is hurtful




Puss&Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: tess

<3333

2009-11-01 @ 16:05:31
Postat av: Sandra

<3 <3

2009-11-01 @ 16:07:17
URL: http://sandrarosbacke.blogg.se/
Postat av: Emelie

<3333333

2009-11-02 @ 06:37:15
URL: http://emelielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0